آریا سرویس

آریا سرویس

آریا سرویس

آریا سرویس

  • ۰
  • ۰

ساخت سایت در ارومیه
طراحی وب سایت حقیقتا چه مفهومی دارد؟ فکر‌میکنید از همگی فرآیند و مهارت‌های واجب برای پباده سازی یک تارنما عالی و پربیننده مطلع هستید؟

ساخت سایت چیست؟ جواب بدین سوال به حیث خیلی بی آلایش میرسد . آری , درصورتی که بخواهید فقط نگاهی زود گذر در معنای ساخت سایت داشته باشید , جواب دادن به‌این سوال مضاعف وقت شمارا نمی‌گیرد . طراحی وب در معنای پباده سازی و تولید یک وبسایت یا این که با صرفه سازی یک تارنما دیرین است .


طراحی سایت در ارومیه


در شرایطی‌که این جواب کلیه آن چیزی نیست که به دنبالش بودید , این مقاله لیداوب برای شما درج شده شده‌است . به‌دنبال به شما می گوییم که ساخت سایت به چه دردی میخورد , طراح سایت چه کسی است و برای ساخت وب سایت به چه دانشی نیاز دارید . البته پیش از هر چیز خوبتر است بدانیم به هیچ عنوان ساخت سایت از کجا آغاز شد و چه تاریخچه‌ای دارد؟

تاریخچه | مفهوم | وظیفه های | ابزار | اشکال | شغل ها دارای ربط | انگیزه | فراگیری
تاریخچه ساخت سایت ; به دنیا آمدن او‌لین سایت

پباده سازی وبوب سایت‌های متعددی در سراسر دنیا وجود دارا‌هستند , البته هیچ کدام از آن ها ۲۶ سال عمر ندارند . او‌لین سایت جهان که به پروژه World Wide Web یا این که به عبارتی W3 وابستگی داشت , در ۶ آگوست سال ۱۹۹۱ دیده به جهان گشود . این وبسایت که بوسیله «تیم برنرز لی» پیشرفته بود , هنوز نیز با نشانی http : //info . cern . ch/hypertext/WWW/TheProject . html . در اختیار جای دارد .

همان طور که با مراجعه به نشانی اولی وبسایت جهان قابل بازدید است , این وبسایت و دیگر اینترنت سایت‌های اول که به پیروی از همین تارنما بوجود آمدند , پباده سازی خاصی نداشتند و در آنان از المان‌هایی مانند تصویر , ترکیب‌های رنگ یا این که فولدر صوتی به کارگیری نشده بود . رفته رفته و با معرفی مرورگرهای متفاوت بوسیله Netscape و Microsoft که بازیگران کلیدی دوران پیکار مرورگرها درین سالیان بودند , با به کار گیری از عواملی نظیر جاوا اسکریپت و HTML , رویکرد پباده سازی گرافیکی و صورت و شمایل دادن به صفحه ها اینترنت هموارتر شد . به لحاظ می رسد مایکروسافت تاثیر فراوان متعددی روی این واقعه نهاده باشد . در سال ۲۰۰۰ و با ارائه او‌لین ورژن Internet Explorer برای سیستم‌های مک که از HTML 4 . 1 و CSS 1 به صورت بی نقص پشتیبانی می‌کردند , انقلاب عظیمی در مرورگرها و ساخت سایت پدیدآمد . دیدنی است بدانید که‌این مرورگر , اولی مرورگری بود که به صورت بی نقص از فرمت تصاویر PNG پشتیبانی میکرد .
ساخت وب سایت چیست؟

ساخت وب سایت چه است

طراحی سایت , ساخت وب سایت یا این که به عبارتی Web Design , دقیقا به معنای همت برای تولید یک مقر اینترنتی برای ارائه سرویس ها , فروش فرآورده یا این که آگهی است . طراحی وب یک روند است که از لایه‌سازی صفحه های اینترنت , ساخت محتوا , پباده سازی گرافیکی و رعایت اصول سئوی وب سایت تشکیل‌شده شده‌است . در واقع در‌صورتی‌که شما میخواهید یک تارنما کارکشته ساخت فرمایید که بتوانید با به کارگیری از آن سرویس ها , فرآورده یا این که هر چیز دیگری را به کاغذ نخستین گوگل بیاورید , می بایست تمام اصول فنی و ظاهری پباده سازی یک تارنما را رعایت نمائید .
وظیفه‌های طراح وب سایت چیست؟

یک طراح وبسایت با اعتنا به این که در چه پروسه‌ای از ساخت وب سایت سرگرم است , وظیفه‌های متمایز داراست . به صورت کلی در پباده سازی و راه‌اندازی یک وب سایت , به دو گروه یا این که شخص برای پباده سازی Back - end یا این که به عبارتی بخش کدها و Front - end نیاز داریم .

  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • ناصر رسولی

نظرات (۱)

  • طراحی سایت وردپرس
  • طراحی سایت در مشهد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی