آریا سرویس

آریا سرویس

آریا سرویس

آریا سرویس

  • ۰
  • ۰

نحوه تقویت رزرو و تبدیل با پست های Google: مصاحبه ای با جوئل هیدلی
SEO محلی | موتورهای جستجو | بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)


آیا تمام روشهایی را که ممکن است از Google Posts برای تنظیم و تحقق اهداف برند استفاده کنید ، کاوش کرده اید؟

شانس خوب است که اکنون از Google Posts شنیده اید: ویژگی داشبورد میکروبلاگینگ Google My Business که بلافاصله محتوا را در صفحه دانش و لیست شخصی شما جمع می کند. ما هنوز تنها چند ماه از انتشار این قابلیت جذاب می گذرد که استفاده از آن به صورت تئوریزه تأثیر بالقوه ای در رتبه بندی های محلی دارد . وقتی اخیراً به خواندن جوئل هاردلی که توصیف استفاده فوق العاده خلاقانه وی از Google Posts برای افزایش رزروهای ارائه دهنده خدمات درمانی را گوش می داد گوش کردم ، این چیزی است که من از اینجا با آن به اشتراک گذاشتم که با انجمن موز به اشتراک گذاشتم.

جوئل هیدلی

جوئل هدرلی بیش از یک دهه در جستجوی محلی و وب در گوگل کار کرد. او هم اکنون مدیر جستجوگرها و بازاریابی محلی در پلت فرم رشد خدمات درمانی PatientPop است . او با کمال تأسف موافقت کرد که با من در مورد چگونگی شرکت خود در حدود 11٪ افزایش قیمت قرار ملاقاتها برای هزاران لیست مشتری از طریق Google Posts با من گفتگو کند .


نحوه استفاده PatientPop از Google Posts برای افزایش رزرو 11٪
میریام: بنابراین ، جوئل ، گوگل یک ویژگی رزرو رسمی را در کالای خود ارائه می دهد ، اما شرکت کردن در آن برنامه همیشه آسان نیست و کاربران را به جای هدایت آنها به سمت دارایی های تحت کنترل برند ، درون " باغ دیوارهای Google " نگه می دارد. همانطور که اخیراً فهمیدم ، PatientPop تقریباً بلافاصله وقتی Google Posts در سال 2017 پیموده شد ، نوآوری کرد. آیا می توانید آنچه را که شرکت شما برای مشتریان خود به عنوان وسیله نقلیه رزرو کردن به برنامه رزرو Google وابسته کرده است ، برای من خلاصه کنید؟

جوئل: PatientPop می خواهد فرصتی برای بیماران فراهم کند تا مستقیماً با ارائه دهنده خدمات درمانی خود قرار ملاقات ها را انجام دهند. به این ترتیب ، ما یک سرویس برچسب سفید هستیم. Google تعداد انگشت شماری از محصولات رزرو را داشته است. در یک تکرار قبلی ، محصول ساده تری وجود داشت که از طرحواره و میکروفرم استفاده شده بود ، که می توانست برای هرکسی که مایل به اضافه کردن طرح است ، مقیاس بندی کند.

امروز ، آنها تلاش خود را پشت سر گذاشتن Reserve با Google قرار می دهند ، که به یکپارچه سازی عمیق تر API نیاز دارد. در حالی که PatientPop خوشحال خواهد شد که خدمات بیشتری را در Google ارائه دهد ، رزرو Google با توجه به خط مشی های خود هنوز به اکثر مشتریان ما اجازه نمی دهد. (با این حال ، خدمات رزرو از طریق Google برای کسب و کار من در آن دسته بندی ها به بازار عرضه می شود که کمی گیج کننده است.)

علاوه بر این ، هنگامی که ویجت رزرو را باز می کنید ، دو آرم مشاهده می کنید: G Pay و ارائه دهنده نرم افزار رزرو. من دوست دارم محصولی را ببینم که به ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی بتواند در تمام مراحل جلو و محور باشد. رابطه بیمار و پزشک شخصی است و ما می خواهیم تأکید کنیم که پزشک خود را رزرو می کنید نه PatientPop.

از آنجا که ما نمی توانیم CTA های اختصاصی برای رزرو را با Google بدست آوریم ، فهمیدیم که Google Post می تواند وسیله ای عالی برای ما باشد که اساساً نتیجه مشابهی را کسب می کنیم.

وقتی Google Posts برای اولین بار راه اندازی شد ، تعداد کمی از روش ها را امتحان کردم. میزان تعامل در مقایسه با سایر عناصر موجود در لیست Google کم بود. اما با توجه به اینکه در ترافیک افزایش فزاینده ای وجود داشت ، اگر بتوانیم محصول را تراز کنیم ، ارزشمند به نظر می رسد. به نظر می رسید یک روش مفید برای تهیه برنامه ریزی با Google بدون نیاز به گذر از حلقه های API Booking (ذخیره با) است .

میریام: حس می کند! اکنون ، نمونه ای موهوم از آنچه به نظر می رسد استفاده از Google Posts برای سریع رزرو است ، ایجاد کرده ام ، به دنبال توصیه های شما برای استفاده از یک رنگ ساده به عنوان پس زمینه تصویر و دیدن متن تصویر کاملاً قابل مشاهده است. آیا این ظاهری شبیه به آنچه که PatientPop برای مشتریان خود انجام می دهد وجود دارد و آیا می توانید برای اندازه تصویر و اندازه فونت هایی که دیده اید بهترین کارایی را ارائه دهید؟

 

جوئل: بله ، این تقریباً شبیه به انواع پستهایی است که ما در لیست مشتریان خود ارسال می کنیم. من تعداد معدودی از انواع تصویر را آزمایش کردم ، آنهایی که دارای ارائه دهنده هستند ، برخی از آنها بدون متن هستند ، و تصویر کمتر شلوغ با متن اکشن همان چیزی است که بهترین عملکرد را انجام می دهد. من متوجه شدم که بیشتر به نظر رسیدن تصویر مانند یک دکمه ، با متن مانند دکمه ، نرخ کلیک را نیز بهبود می بخشد - CTR در مقایسه با تصاویر بدون متن دو برابر شده است .

اندازه تصویری که ما استفاده می کنیم 750x750 با اندازه فونت 48 نقطه است. اگر شخصی از API استفاده می کند ، هنگام ایجاد پست باید تصویر برش مربعی باشد. در غیر اینصورت ، پستهایی که از رابط Google My Business استفاده می کنند ، گزینه برداشت محصول را به شما می دهند. تنها موضوعی که من با نسخه منتشر شده تصویر دارم: برداشت ناهموار است - بعضی اوقات به صورت میانه محور است ، اما در موارد دیگر ، قسمت پایین قطع می شود. این امر پیش بینی زمان نمایش متن را دشوار می کند. اما ما آن را در مرکز نگه می داریم که عموماً بسیار خوب کار می کند.

میریام: با کلیک بر روی ، Google Post کاربر را به وب سایت شخصی مشتری ، که در آن از نرم افزار PatientPop برای مدیریت قرارها استفاده می شود - می برد ، درست است؟

جوئل: بله ، سایت توسط PatientPop ساخته شده است. هنگام انتخاب کتاب ، بیمار مستقیماً به سایت ارائه دهنده منتقل می شود که ویجت رزرو در آن باز شده و قرار ملاقات را می توان از یک تقویم انتخاب کرد. این قرارها را می توان با سیستم سوابق الکترونیکی تمرین همگام سازی کرد.

میریام: خیلی مرتب! همانطور که من آن را درک می کنم ، PatientPop هزاران لیست مشتری را مدیریت می کند و این امر نیاز به خودکار سازی این استفاده از Google Posts را دارد. می توانید بدون داشتن هیچ راز دور ، می توانید پیوندی را با API که از آن استفاده کرده اید به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چگونه روند ایجاد پست را در مقیاس ترسیم کرده اید؟

جوئل: مطمئنا! ما منتظریم Google را از طریق API Google My Business برای شما ارسال کند ، زیرا ما می خواستیم مقیاس گذاری کنیم. در حالی که من کمی سرگرم کننده بودم که API در حال آمدن بود - Google این ویژگی را با گروه مشارکت کننده برتر GMB خود به اشتراک گذاشت - ما هنوز باید منتظر بمانیم تا این اسناد را برای دیدن اسناد و مدارک آماده کند. بنابراین ، هنگامی که اعلامیه راه اندازی در 11 اکتبر تنها با چند توسعه دهنده منتشر شد ، ما توانستیم عصر روز بعد راه حل همه ی اعمال خود را عملی کنیم. این یک سرگرم کننده و سریع پیروزی برای ما بود ، هرچند که یک روز طولانی بود. :)

برای اینکه سریعتر به نتیجه برسیم ، ما قالبهایی ایجاد کردیم که بتوانند از اطلاعات موجود در فهرست خود مانند نام تجاری ، دسته و موقعیت مکانی استفاده کنند. به این ترتیب ، ما توانستیم یک اسکریپت مستقل پایتون ایجاد کنیم که لیست ها را از گوگل بدست می آورد. هنگام دریافت لیست ، کلیه محتوای لیست به همراه آن ، از جمله نام ، آدرس و دسته بندی همراه می شود. این مقادیر مستقیماً از ایجاد لیست برای ایجاد پست گرفته شده و سپس به Google ارسال می شوند. ما تصاویر را در AWS میزبانی می کنیم و با ارسال URL تصویر با ارسال مجدد از آنها استفاده مجدد می کنیم. این یک اسکریپت پایتون است که در یک برنامه منظم به عنوان یک کار متقاطع اجرا می شود. اگر در API تازه کار هستید ، بخش اصلی فریبنده تأیید اعتبار است ، اما جامعه GMB می تواند به پاسخگویی به سوالات در آنجا کمک کند.

میریام: واقعاً تحسین برانگیز! یک سؤال: Google Posts پس از 7 روز منقضی می شود ، مگر اینکه اینها یک رویداد باشند ، بنابراین آیا اساساً شما هر هفت روز دوباره ارسال مجدد ویژگی رزرو برای هر لیست را خودکار می کنید؟

جوئل: ما هر 7 روز یکبار برای همه شیوه های خود پست ارسال می کنیم. به این ترتیب ، می توانیم محتوا و تصاویر مورد استفاده را در هر روشی را با هم مخلوط کنیم. ما همچنین می خواهیم یک پست هفتگی دوم برای کارهایی که خدمات زیبایی شناسی ارائه می دهند اضافه می کنیم. ما همچنین می خواهیم تعداد پست های بیشتری را برای انواع خاص تمرین پیش برویم.

میریام: حالا برای مهیج ترین قسمت ، جوئل! درباره افزایش انتصاباتی که این استفاده از پست های Google برای مشتریان شما تحویل داده است ، چه می توانید به من بگویید؟ آیا می توانید توضیح دهید که چه پارامترهایی و محصولاتی را برای ردیابی این رشد استفاده می کنید؟

جوئل: برای ردیابی کلیکها از لیست ها در Google ، از پارامترهای UTM استفاده می کنیم. سپس می توانیم صفحه اقتدار ، URL خدمات (منو) ، نشانی اینترنتی قرار ملاقات و نشانی اینترنتی پستها را ردیابی کنیم.

وقتی این تحلیل را برای اولین بار انجام دادم ، میانگین سه هفته آخر قرار ملاقات ها را در مقایسه با 4 روز پس از شروع کار بررسی کردم. در طی این مدت ، من تقریباً 8 درصد افزایش در رزرو آنلاین مشاهده کردم. من از آن زمان کل هفته اول راه اندازی را شامل شده ام. این افزایش متوسط ​​11٪ در رزرو آنلاین را نشان می دهد.

 

علاوه بر این ، به دلیل اینکه ما هر URL را در پنل دانش به طور جداگانه ردیابی می کنیم ، با اطمینان می توانم بگویم که به دلیل افزودن پست ها ، هیچ کنشیکی برای کلیک از آدرس های دیگر وجود ندارد. در حالی که صفحه مرجع CTR ثابت مانده است ، خدمات از دست رفته بیش از 10٪ از کلیک ها و آدرس های اینترنتی انتصاب 10٪ به دست آورد. این به من نشان می دهد که پست ها نه تنها در تعیین وقت رانندگی از طریق پست های CTA مؤثر هستند بلکه بر قرار ملاقات های موجود CTA نیز تأکید دارد. این در شرایط عدم تغییر محصول اضافی از طرف ما بود.

میریام: درست است ، بنابراین ، برخی از خوانندگان ما برای اضافه کردن پیوند "قرار ملاقات" از URL های تجاری محلی Google (که اغلب برای پیوند به منوها استفاده می شود) استفاده می کنند. یکی از مهمترین راهکارهای اجرای شما این است که استفاده از Google Posts برای پشتیبانی از رزرو باعث جلب توجه از پیوند قرار ملاقاتها نشده است که در پنل دانش بیشتر به نظر می رسد. آیا می توانید توضیح دهید که چرا احساس می کنید کلیک های Google Posts به جای تفریق ، افزودنی بوده است؟

جوئل: پیوند "تعیین وقت ملاقات" CTR بالاتری از پستها دریافت می کند ، بنابراین نباید از آن چشم پوشی کرد. با این حال ، از آنجا که ارسال ها حاوی یک تصویر هستند ، من گمان می کنم ممکن است نوع دیگری از کاربر را جذب کند ، که در تعامل با تصاویر از اولویت بیشتری برخوردار است. و از آنجا که ما در نوع تعامل مورد نظر (رزرو قرار ملاقات) ، هر دو با CTA و تصویر ، بسیار خاص هستیم ، به نظر می رسد که به خوبی تغییر می کند. و همانطور که در بالا گفتم ، به نظر می رسد URL های قرار ملاقات را نیز کمک می کند.

میریام: من صادقانه از خلاقیت شما در این مورد ، جوئل ، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. این بسیار درخشان است که به چیزی ساده به عنوان این کمی از املاک و مستغلات صفحه Google نگاه کنید و بپرسید ، "اکنون ، چگونه می توانم از این کار برای حداکثر اثر استفاده کنم؟" بیشتر بدانید ، ثبت نام کنید و پیشنهاد دهید. ویژگی "کتاب" بدیهی است که یک مسابقه ایده آل برای مشتریان ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی شرکت شماست ، اما با توجه به استعداد بارز شما برای تفکر در خارج از جعبه ، آیا با استفاده از گزینه های دیگر از پیش تعیین شده ، پیشنهادی خلاقانه برای سایر مدل های تجاری دارید؟

جوئل: من واقعاً از ویژگی های رویدادها هیجان زده ام. زیرا می توانید با اعمال یک زمینه زمانی محدود ، یک پستی طولانی ایجاد کنید و حس اضطراری را اضافه کنید. رویدادها می توانند شامل پیشنهادهای زمان محدود مانند فروش یک کالای خاص یا ثبت نام در خبرنامه باشند که شامل کد کوپن باشد. برای هر رویدادی می توانید از تمام برچسبهای پیوندی که در بالا ذکر کرده اید استفاده کنید. و ، من فکر می کنم استفاده از فلسفه تصویر به عنوان دکمه واقعاً می تواند نتایج را به دنبال داشته باشد. من می خواهم برای دیدن تصویری با متن از کد کوپن XYZ546 استفاده کنید! با دکمه دریافت پیشنهاد تصور می کنم بسیاری از انواع مشاغل ، به ویژه خرده فروشی ، می توانند معاملات محدود مدت زمانی خود را بدون پرداخت سایر شرکت ها برای تبلیغ کوپن ها و معاملات شما از طریق پست برجسته کنند.

میریام: توافق کرد ، جوئل ، در اینجا فرصت های بسیار هیجان انگیزی برای استفاده خلاقانه وجود دارد. خیلی ممنون از دانش الهام بخش شما امروز با جامعه ما به اشتراک گذاشتید!

برای استفاده بیشتر از Google Posts آماده هستید؟


بررسی ها می تواند آموزش سئو یک چالش برای مدیریت باشد. Google Q&A ممکن است یک نعمت مختلط باشد. اما تا آنجا که من می توانم ببینم ، پست ها یک هدیه غیرمجاز از گوگل هستند. در اینجا همه کارهایی را که باید انجام دهید برای استفاده از آنها در حال حاضر برای یک مکان واحد در کسب و کارتان است:

وارد داشبورد My Business My Business خود شوید و در فهرست سمت چپ روی "Posts" کلیک کنید.
تعیین کنید که کدام یک از گزینه های دارای دکمه "دکمه" مناسب برای تجارت شما است. این می تواند "کتاب" باشد ، یا چیز دیگری باشد ، مانند "ثبت نام" یا "خرید". بر روی گزینه "افزودن یک دکمه" در جادوگر Google Posts کلیک کنید. مطمئن باشید URL که وارد می کنید شامل پارامتر UTM برای اهداف ردیابی است.
تصویری 750x750 بارگذاری کنید. جوئل برای تبدیل این تصویر به گرافیکی به سبک دکمه CTA از استفاده از یک پس زمینه به رنگ ساده و اندازه بسیار قابل مشاهده در اندازه 42 فونت استفاده می کند. شاید لازم باشد که با برش تصویر آزمایش کنید.
از طرف دیگر ، می توانید یک رویداد ایجاد کنید ، که باعث می شود پست شما تا تاریخ رویداد زنده بماند.
متن حداقل حد 100 کلمه و حداکثر 300 کلمه دارد. من توصیه می کنم چیزی را بنویسم که کاربران را مجبور به کلیک کردن کند تا از نقطه برش خارج شوند ، به خصوص به نظر می رسد که در دستگاه های مختلف طول نمایشگرهای مختلف وجود دارد. همچنین این نکته را بخاطر بسپار که Google Post ها محتوای ایندکس شده هستند. آزمایش اولیه نشان می دهد که استفاده از پست ها به سادگی می تواند باعث بهبود رتبه های محلی شود ، اما فرضیه جالبی نیز وجود دارد که نشان می دهد آنها کاندیدای آزمایش های بهینه سازی کلمات کلیدی با دم بلند هستند. به گفته مایک بلومنتال :
"... اگر عبارات دم بلندی وجود دارد ، جایی که امکان افزایش ارتباط در برابر بسیاری از سرپیچ ها وجود ندارد ، این سیگنال است که گوگل ممکن است آن را برای بلند کردن قایق برای آن عبارت بلند بشناسد و کمک کند. تجربه من با آن این بود که به خوبی در عبارات سر کار نکرده است ، و ممکن است نیاز به مقداری تعامل داشته باشد تا واقعاً خوب کار کند. به عبارت دیگر ، من مطمئن نیستم که فقط خود این عبارت باشد ، اما عبارتی با کلیک بر روی ارسال ها می تواند محرک واقعی این امر باشد. هنوز کاملاً مشخص نیست. "
می توانید پیش از ضربه زدن به دکمه انتشار ، پیش نویس خود را مشاهده کنید.
پست شما به مدت 7 روز زنده خواهد ماند. پس از آن نوبت ارسال پست جدید می رسد.
اگر شما نیاز به پیاده سازی در مقیاس در چندین لیست دارید ، توضیحات جوئل را درباره API دوباره بخوانید و از برنامه نویسی PatientPop استفاده می کند. این کار به نتیجه خواهد رسید ، اما افزایش 11 درصدی در قرارها ممکن است باعث شود ارزش این سرمایه گذاری را داشته باشد! و بدیهی است ، اگر شما به عنوان ارائه دهنده خدمات مراقبت های بهداشتی بازاریابی می کنید ، بررسی راه حل آماده PatientPop هوشمندانه خواهد بود.
هیچ کس توپ گرگ را دوست ندارد
من با علاقه مندی از توسعه Google Posts دیدن می کنم. در حال حاضر ، آنها در پنل ها و لیست های دانش قرار می گیرند ، اما با توجه به اینکه ایندکس شده اند ، غیرممکن نیست که آنها در نهایت بتوانند در SERP های ارگانیک قرار بگیرند. این اتفاق رخ می دهد یا نه ، آنچه در حال حاضر در این ویژگی داریم ، چیزی است که در ازای تلاش بسیار ناچیز ، انتشار فوری را به مصرف کننده ارائه می دهد.

شاید مهمتر از همه ، ارسالها راهی را برای ارائه کاربران از Google به وب سایت خود ، جایی که کنترل کامل پیام رسانی را در اختیار شما قرار می دهند ، ارائه می دهند. این موفقیت واحد به طور فزاینده ای دشوار می شود زیرا SERP ها با ویژگی های غنی (و حتی نتایج منفرد ) جستجوگرها را به Google محدود نگه می دارند. من نمی دانم که آیا بچه های مدرسه هنوز هم وقتی یک همکلاسی از ترک توپ کنترل خود را ترک می کنند و بازیکن تیم می شوند ، "توپ گرگ" را فریاد می زنند. در حال حاضر ، برای مشاغل محلی ، Google Post می تواند فرصتی ارزشمند برای برند شما برای کنترل توپ باشد.

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • ناصر رسولی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی