آریا سرویس

آریا سرویس

آریا سرویس

آریا سرویس

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه ملاقات فرزند پس از طلاق و جدایی پدر و مادر
بر اساس قانون مدنی هر کدام از والدین (پدر و مادر) که کودک تحت حضانت و سرپرستی او نیست، حق ملاقات کودک خود را دارد. تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزئیات مربوط به آن، در صورت اختلاف بین والدین با دادگاه می‌باشد. با توجه به این ماده، هر یک از والدین این حق را دارند که در فواصل معین با کودک خود ملاقات کنند و حتی فساد اخلاقی مادر یا پدر هم باعث نمی‌شود از ملاقات او با فرزندش جلوگیری شود، بلکه تدارکات لازم برای ملاقات در محیط مناسب و با حضور اشخاص مورد اعتماد مهیا خواهد شد.
اگر پدر یا مادر به دفعات و چندین بار مانع ملاقات مادر با فرزندان شود، مادر می‌تواند موضوع سلب (گرفتن) صلاحیت پدر برای نگهداری از فرزندان را در دادگاه مطرح نماید.

وکیل طلاق

توافق در ملاقات فرزند پس از طلاق و جدایی
در صورتی که میان پدر و مادر درباره مدت ملاقات و نحوه آن توافق شده باشد، بر اساس همان توافق عمل می‌شود. اما در صورت نداشتن توافق، دادگاه در حکم خود مدت ملاقات و نحوه آن را برای کسی که حق حضانت فرزند را ندارد، تعیین می‌نماید.
معمولاً دادگاه‌ها یک روز یا دو روز از آخر هفته را برای ملاقات با فرزند اختصاص می‌دهند و گفته می‌شود ملاقات بیش از این با شخصی که حضانت و سرپرستی را به عهده ندارد، موجب اختلال در حضانت و دوگانگی در تربیت کودک می‌شود.
سلب (گرفتن) کلی حق ملاقات فرزند
سلب کلی حق ملاقات از پدر یا مادری که حضانت به عهده او نیست برخلاف قانون مدنی است و دادگاه نمی‌تواند به آن حکم بدهد.
با این حال اگر ملاقات با پدر یا مادری که حضانت به عهده او نیست واقعاً برای مصلحت کودک مضر باشد، دادگاه می‌تواند زمان‌های ملاقات را طولانی‌تر کند، مثلاً به جای هفته‌ای یک بار، ماهی یک بار یا هر شش ماه یک بار تعیین کند یا ملاقات با حضور اشخاص ثالث (سوم) باشد.
تنها با حکم دادگاه می‌توان مانع از ملاقات پدر یا مادری که حضانت بر عهده‌ی او نیست شد. البته زمانی که ملاقات خطر جانی برای فرزند داشته باشد و پدر یا مادر حالت خطرناک روانی داشته باشند، برای جلوگیری از صدمه به فرزند، می‌توان با حکم دادگاه مانع از دیدار یکی از والدین (پدر و مادر) که دچار چنین مشکلی هستند، شد.

  • ناصر رسولی
  • ۰
  • ۰

ساخت سایت در ارومیه
طراحی وب سایت حقیقتا چه مفهومی دارد؟ فکر‌میکنید از همگی فرآیند و مهارت‌های واجب برای پباده سازی یک تارنما عالی و پربیننده مطلع هستید؟

ساخت سایت چیست؟ جواب بدین سوال به حیث خیلی بی آلایش میرسد . آری , درصورتی که بخواهید فقط نگاهی زود گذر در معنای ساخت سایت داشته باشید , جواب دادن به‌این سوال مضاعف وقت شمارا نمی‌گیرد . طراحی وب در معنای پباده سازی و تولید یک وبسایت یا این که با صرفه سازی یک تارنما دیرین است .


طراحی سایت در ارومیه


در شرایطی‌که این جواب کلیه آن چیزی نیست که به دنبالش بودید , این مقاله لیداوب برای شما درج شده شده‌است . به‌دنبال به شما می گوییم که ساخت سایت به چه دردی میخورد , طراح سایت چه کسی است و برای ساخت وب سایت به چه دانشی نیاز دارید . البته پیش از هر چیز خوبتر است بدانیم به هیچ عنوان ساخت سایت از کجا آغاز شد و چه تاریخچه‌ای دارد؟

تاریخچه | مفهوم | وظیفه های | ابزار | اشکال | شغل ها دارای ربط | انگیزه | فراگیری
تاریخچه ساخت سایت ; به دنیا آمدن او‌لین سایت

پباده سازی وبوب سایت‌های متعددی در سراسر دنیا وجود دارا‌هستند , البته هیچ کدام از آن ها ۲۶ سال عمر ندارند . او‌لین سایت جهان که به پروژه World Wide Web یا این که به عبارتی W3 وابستگی داشت , در ۶ آگوست سال ۱۹۹۱ دیده به جهان گشود . این وبسایت که بوسیله «تیم برنرز لی» پیشرفته بود , هنوز نیز با نشانی http : //info . cern . ch/hypertext/WWW/TheProject . html . در اختیار جای دارد .

همان طور که با مراجعه به نشانی اولی وبسایت جهان قابل بازدید است , این وبسایت و دیگر اینترنت سایت‌های اول که به پیروی از همین تارنما بوجود آمدند , پباده سازی خاصی نداشتند و در آنان از المان‌هایی مانند تصویر , ترکیب‌های رنگ یا این که فولدر صوتی به کارگیری نشده بود . رفته رفته و با معرفی مرورگرهای متفاوت بوسیله Netscape و Microsoft که بازیگران کلیدی دوران پیکار مرورگرها درین سالیان بودند , با به کار گیری از عواملی نظیر جاوا اسکریپت و HTML , رویکرد پباده سازی گرافیکی و صورت و شمایل دادن به صفحه ها اینترنت هموارتر شد . به لحاظ می رسد مایکروسافت تاثیر فراوان متعددی روی این واقعه نهاده باشد . در سال ۲۰۰۰ و با ارائه او‌لین ورژن Internet Explorer برای سیستم‌های مک که از HTML 4 . 1 و CSS 1 به صورت بی نقص پشتیبانی می‌کردند , انقلاب عظیمی در مرورگرها و ساخت سایت پدیدآمد . دیدنی است بدانید که‌این مرورگر , اولی مرورگری بود که به صورت بی نقص از فرمت تصاویر PNG پشتیبانی میکرد .
ساخت وب سایت چیست؟

ساخت وب سایت چه است

طراحی سایت , ساخت وب سایت یا این که به عبارتی Web Design , دقیقا به معنای همت برای تولید یک مقر اینترنتی برای ارائه سرویس ها , فروش فرآورده یا این که آگهی است . طراحی وب یک روند است که از لایه‌سازی صفحه های اینترنت , ساخت محتوا , پباده سازی گرافیکی و رعایت اصول سئوی وب سایت تشکیل‌شده شده‌است . در واقع در‌صورتی‌که شما میخواهید یک تارنما کارکشته ساخت فرمایید که بتوانید با به کارگیری از آن سرویس ها , فرآورده یا این که هر چیز دیگری را به کاغذ نخستین گوگل بیاورید , می بایست تمام اصول فنی و ظاهری پباده سازی یک تارنما را رعایت نمائید .
وظیفه‌های طراح وب سایت چیست؟

یک طراح وبسایت با اعتنا به این که در چه پروسه‌ای از ساخت وب سایت سرگرم است , وظیفه‌های متمایز داراست . به صورت کلی در پباده سازی و راه‌اندازی یک وب سایت , به دو گروه یا این که شخص برای پباده سازی Back - end یا این که به عبارتی بخش کدها و Front - end نیاز داریم .

  • ناصر رسولی
  • ۰
  • ۰

طراحی وب در ارومیه
طراحی وب سایت در ارومیه


گروه سئوی سایت هاب ساخت وب سایت را هم در شهر ارومیه انجام میدهند , وبسایت های پباده سازی شده بوسیله این گروه را می‌توانید در انتهای مقاله تماشا فرمایید…

طراحی وب سایت در ارومیه همان گونه که گفته شد بوسیله مجموعه مهندسی بهینه سازی سایت هاب انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید با مراجعه به سئو وب سایت هاب پیشنهاد پباده سازی سایتتان را بدهید . ممکن است برای شما نیز جذاب باشد که بدانید سئوی سایت هاب با چه استانداردهایی تارنما ها را پباده سازی میکند .

ساخت وب سایت در ارومیه بوسیله سئوی سایت هاب به صورت کاملاً با صرفه شده و اما بهینه سازی وب سایت بیسیک صورت قبول میکند یعنی سایتی که پباده سازی میشود به صورت پیش فرض 70 % بهینه سازی سایت در آن رعایت شده‌است . یعنی درصورتی که مجموعه سئو سایت هاب برای شما یک وبسایت پباده سازی کند می‌توانید به صورت پیشفرض با رعایت اندکی از المان های سئوی وب سایت می توانید مرتبه خوب در کلمه ها اصلی به دست آورید . وبسایت های پباده سازی شده بوسیله تاءمل سبز مجهز به نهایی آپ دیت های روز در تراز اینترنت می‌باشند و همگی برای راحتی شما دوستان داری سیستم کاغذ ساز منحصربه‌فرد می‌باشند که می‌توانید سوای نیاز به ساخت برنامه المان های زیبایی را در سایتتان خلق و خوی فرمائید .

بعداز این که ساخت سایت به اتمام رسید بهینه سازی سایت هاب همانند دیگر طراحان وبسایت را تحویل شما نخواهد بخشید , بلکه ابتدا همگی تجهیزات وب سایت را به شما توضیح خواهد اعطا کرد و شیوه کارکرد با آن را هم یادگرفتن خواهد بخشید بعد تارنما تماما تحویل شما داده میشود . از حیث سئو سایت هاب زمانیکه شما با دانایی بدون نقص در راستای مدیر وب سایت خویش بروید برای بلند دوران خوب تر کار خواهید کرد و این تنها با فراگیری هایی میسر خواهد شد که در انتهای پباده سازی سایتتان در طول یادگرفتن ها به شما گفته میشود .

کادو
کادو بدون پول همراه با طراحی وب

در واقع بهینه سازی سایت هاب یک فراگیری مدیر تارنما به نحو احسن را به صورت بدون‌پول در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در رئیس سایتتان چیره باشید , ولی این فقط در قوانینی هست که وبسایت به وسیله بهینه سازی سایت هاب پباده سازی شده باشد .
ارزش ساخت وب سایت در ارومیه

ارزش طراحی وب به نسبت کارهایی که بر روی انجام یافته شده‌است و استاندارد بودن قالب , کد ها و اما رعایت اصول بهینه سازی وب سایت که بر روی آن انجام یافته شده‌است تقریب زده خواهد شد . متاسفانه از آنجایی که بخش اعظمی از طراحان وبسایت در ارومیه از این مجال به کار گیری کرده و قالب های مهیا را برای ساخت وب سایت به کارگیری می‌کنند , ضربه این کار را صاحبان وبسایت ها میخورند . یعنی هنگامی که یک تارنما برای شما پباده سازی شده‌است که تنها از روی یک قالب انگلیسی ترجمه شده‌است بدون شک به درد شما نخواهد خورد و کلی تجهیزات مازاد دارااست که صرفا موجب سنگین وزن شدن تارنما می‌گردد .
دقیقاً تفاوت بهینه سازی وب سایت هاب با دیگر طراحان وب سایت در‌این است که ما تنها هرآنچه شما نیاز دارید را برای شما به نحو احسن فراهم خوا‌هیم کرد , که دراین‌صورت وبسایت شما کاملاً با صرفه و همراه با سئوی وب سایت پیشفرض می‌باشد .


طراحی سایت در ارومیه

  • ناصر رسولی